מתנות ממותגות לכנסים

משתתפים בכנסים? מקדמים את העסק שלכם בכנס גדול? אתם בוודאי ערים לכמות הלקוחות הפוטנציאליים שעוברים בכל כנס וכנס ואתם מבקשים להפוך אותם ללקוחות שלכם. כמו שכל בעל עסק כבר יודע, עושים זאת על ידי יצירת עניין אצל לקוחות אלו במוצר או בשירות שלכם. אחר כך רצוי להשאיר בידיו משהו בעל ערך. ולא מדובר רק בכרטיס ביקור. כאן נכנסות לתמונה מתנות ממותגות לכנסים. אלה הם מגוון מתנות, מוצרי פירסום וקד"מ, מוצרים בעלי ערך מוסף שנשארות בידי הלקוח הפוטנציאלי, כולם עם מיתוג של העסק שלכם.

תנו לנו להציע לכם מתנות ממותגות לכנסים.

ברוכים הבאים ל "מעבר לרעיון- מתנות שיוצרות עסקים". אנחנו מתמחים בפיתוח, יבוא, יצור וסחר של מגוון מוצרי פירסום ומוצרים ממותגים. מתנות ללקוחות זה תחום ההתמחות שלנו. אצלנו תמצאו מגוון גדול ורחב של מתנות, מוצרי פירסום ומוצרי קד"מ שתוכלו להעניק ללקוחות פוטנציאלים בכנסים ועל ידי כך, לוודא שנשאר בידם מוצר עם מיתוג של העסק שלכם, מוצר בעל ערך עבורם.

: עולם שלם של מתנות ללקוחות

על מנת לתת לעסק שלכם חשיפה מקסימאלית באמצעות מוצר ממותג, הבחירה צריכה להיות מדויקת, המוצר צריך להיות איכותי ובעל ערך ללקוח והמיתוג צריך להיות בולט ומעניין. בקטלוג שלנו תמצאו מתנות מקוריות ומעניינות שכל לקוח פוטנציאלי ישמח לקבל. המתנות שלנו יכולות להיות מתנות קטנות ושימושיות כמו מוצרי חשמל קטנים וממותגים ואביזרים לטלפונים סלולארים עם מיתוג ועד מתנות גדולות יותר כמו מוצרים למשרד, מתנות מעוצבות לפי מקצוע ועוד. כל המתנות שלנו שימושיות ומעוצבות, מקוריות ומיוחדות וכללות גם איתור ויבוא של מוצרים פחות נפוצים שאהבתם ותרצו שנייבא עבורכם.

בואו ניקח לדוגמא- תיק עם לוגו

זוהי דוגמא מצוינת למוצר קד"מ שמשמש כמתנה ללקוח פוטנציאלי בכנס ויכול להיות בעל ערך רב עבורו. תיקים הם רעיון נפלא ושימושי בתור מתנות ממותגות לכנסים ורלוונטיים ללקוחות שלכם. אצלנו תמצאו מגוון תיקים רחב כמו תיקי מחשב ומעטפת ממותגים, תיקי גב ותרמילים ממותגים, תיקי ספורט ממותגים ועוד רעיונות שונים ומגוונים. הכול תלוי בצורך שלכם ובהגדרת הלקוח הפוטנציאלי שאתם מכוונים אליו. תיק עם לוגו הוא מוצר קד"מ מבוקש ושימושי ויכול לקבל מיתוג בהדפסה או בריקמה לבחירתכם.
עורכים כנס בקרוב? מעוניינים להשאיר חותם אצל הלקוחות שלכם? מתנות ממותגות לכנסים הם פתרון נפלא. צרו קשר איתנו דרך האתר. נשמח לעזור ולייעץ בבחירת המתנות ללקוחות שלכם.
אז איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום דרך האתר
או בטלפון 076-8844999. נשמח לעמוד לרשותכם.

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה