מתנות עם הקדשה

יש אלפי רעיונות למוצרים ומתנות לעובדים, מנהלים ובעלי עסקים. אנחנו החלטנו להיות מיוחדים. קטלוג "מעבר לרעיון- מתנות הוקרה שיוצרות עסקים" מכיל מגוון רחב וגדול של מתנות, מוצרי פירסום וקד"מ אך ללא ספק , אחת הקטגוריות החביבות עלינו במיוחד היא מתנות עם הקדשה. כאן תמצאו מגוון של רעיונות למשרד ולבית של מתנות שאפשר להדפיס או לחרוט עליהם הקדשה אישית למקבל. אלו יכולים להיות מתנות עם מסרים וציטוטים. מתנות עם משמעות ומסר ומתנות שאפשר להקדיש אותם אישית. הכול כיד הדמיון הטוה עליכם . מתנות עם הקדשה הם מתנות בעלות אמירה וכוונה אישית שהופכות את המתנה ליקרת ערך במיוחד.

הטבעת מוצרים ביציקת פרספקס - אקריל

בתחום המתנות המיוחדות נמצאת קטגורית הטבעת מוצרים ביציקת אקריל. ע"י שימוש בטכנולוגיית יציקת אקריל ופרספקס מתקדמת, אנו פיתחנו עולם חדש של יצירתיות ויופי בתחום מתנות ההוקרה. בתוך יציקת האקריל אנחנו יכולים למקם ולהטביע מוצרים אמיתיים כמו מדליות, צמחים ומיניאטורות שונות. הכול כיד הדמיון. עם ליטוש יהלום בסוף התהליך, המוצר הופך לשקוף באיכות אופטית ומרשים מאוד. את המתנה המיוחדת אנו יכולים למתג ע"י הדפסה צבעונית של לוגו או חריטת לייזר מדוייקת. הדמיון שלכם יכול להשתולל, אנחנו יכולים לבצע. גם כאן אתם יכולים למצוא או להמציא מתנות עם הקדשה.

מתנות ממותגות

מתוך המגוון העצום שלנו, ניתן לבחור סוגים שונים של מתנות ממותגות שיש להם ערך שווה למקבל/ת אותם. הקטלוג שלנו עשיר במגוון מתנות רחב שהם בעלות אפשרות למיתוג על פי דרישתכם המיתוג יכול להיות באופן של הדפסה על המתנות או צריבת לייזר תלת ממדית. בעולם המתנות תוכלו למצוא מוצרים שימושיים ביותר. החל מדיסק און קי ממותג, תיקים שונים וממותגים, מוצרי חשמל קטנים כמו מטענים ניידים ממותגים, מחזיקי מפתחות ממותגים ועוד אלפי אפשרויות מרהיבות ודוגמאות מפתיעות. ב "מעבר לרעיון - מתנות מקוריות שיוצרות עסקים" אנו מתמחים בפיתוח, יבוא, יצור וסחר של מתנות מסוגים שונים ולמטרות שונות. כל מתנה כזו יכולה להיות ממותגת עם המיתוג שלכם.
עדיין מחפשים מתנות עם הקדשה? הגעתם למקום הנכון. עסקים, משרדים, ארגונים וכוחות ביטחון. צרו קשר איתנו דרך האתר. נשמח לעזור ולייעץ בבחירת מתנות לעובדים וללקוחות.
אז איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום דרך האתר
או בטלפון 076-8844999. נשמח לעמוד לרשותכם.

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה