מגיני הוקרה למצטיינים

מי מאיתנו לא רוצה להצטיין במה שהוא עושה? מי מאיתנו לא רוצה שיעריכו אותו על כך? כל עסק או ארגון בנוי ומורכב מהאנשים שעושים אותו, בכל רמת תפקיד ומעמד וכולם צריכים מוטיבציה והנעה לפעולה וזה אומר שמידי פעם כדאי ואף רצוי להעריך ולהוקיר את פועלם של האנשים האלה לחברה או לארגון. זה יכול היות בעזרת מתנות מיוחדות, תעודת עובד מצטיין, תשורות למצטיינים ועוד רעיונות. הכול כיד הדמיון.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

מתנות מיוחדות לעובדים מיוחדים שמצטיינים במה שהם עושים

אצלנו ב"מעבר לרעיון- מתנות שיוצרות עסקים" תמצאו מגוון רחב ויצירתי שייתן מענה לצרכים שלכם בתחום מתנות ההוקרה למצטיינים. כאן תוכלו לבחור מבין כל מגוון המתנות שאנו מציעים לעובדים. החל ממתנות ומוצרים עם מסרים וציטוטים, מגיני הוקרה לפי תחום, תפקיד או מקצוע, מדליות, מודלים, וגביעים, מתנות ופריטים למשרד, מגיני הוקרה צורתיים עם מיתוג צבעוני או עם חריטות ליזר תלת מימדיות בזכוכית ועד מתנות ממותגות, גאדג'טים ואביזרים לטלפון סלולארי וכמובן תעודת הוקרה לעובד מצטיין. מתנות הוקרה למצטיינים זה העסק שלנו.

אתם מוזמנים להתרשם ממגוון מתנות הוקרה ממותגות

מתנות לעובדים הם בעצם מתנות לחברה. העובד שמקבל מתנה מהחברה מרגיש שהוא חשוב, שהעשייה שלו משמעותית ותורמת לחברה, זו הוכחה שמישהו מכיר ומוקיר את פועלו ותרומתו. ברור שעובד שמרגיש כך, המוטיבציה שלו תעלה וכך גם תרומתו לחברה וכמובן, זה ייתן לו כוחות להמשיך ולהצליח. זאת גם המוטיבציה של בעלי העסקים ומנהלי הארגונים להעניק לעובדים תשורות למצטיינים. ב"מעבר לרעיון - מתנות הוקרה שיוצרות עסקים" פיתחנו קו מוצרים מגוון וחדשני של מתנות הוקרה ממותגות. כל מתנה ותשורה שמגיעה לעובדים יכולה להיות ממותגת על פי מיתוג העסק או הארגון. כמעט כל פריט בקולקציה שלנו יכול להיות ממותג בהתאמה אישית ללקוח והמגוון הוא רחב. אנו מספקים שירות של הדפסות על מוצרים וצריבת לייזר תלת ממדית בקריסטלים על מנת למתג את המתנות לעובדים.

תעודת עובד מצטיין

גם בתחום זה אנחנו יכולים לחדש. אצלנו תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של תעודות בעיצובים שונים והתאמה אישית של תעודות ההוקרה לצרכים שלכם עם המיתוג של החברה או הארגון. כל התעודות מודפסות באיכות הגבוהה ביותר או חרוטות בחריטת לייזר מדויקת על מגוון חומרים כגון: עץ, פרספקס, אבן ואלומיניום.
נשמח לייעץ ולעזור בבחירת תשורות למצטיינים. עסקים, משרדים, ארגונים וכוחות ביטחון. צרו קשר איתנו דרך האתר או בטלפון.
אז איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום דרך האתר

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה