מוצרים ממותגים לעסק

מתכננים אירוע חברה בקרוב? רוצים למתג את החברה שלכם?
אם אתם מתכננים אירוע חברה או אירוע עסקי בקרוב, כדאי לכם להזמין מוצרים ממותגים לעסק עם הלוגו הסלוגן של החברה שלכם. מיתוג האירוע שלכם עם מוצרים איכותיים זו הדרך הטובה ביותר להעצים את האירוע ולהפוך אותו לאירוע מרשים ויוקרתי. על מנת שתוכלו לעשות זאת, יש לכם אפשרות לבחור את המוצרים עליהם תציבו את המותג שלכם כגון מחברות ועטים ומוצרים משרדיים היכולים לשמש את העובדים שלכם ביום יום או לבחור בסטייל אחר של מוצרים בהתאמה מלאה אליכם ולמסר שרצו שיעבור באמצעות מוצרי ההוקרה והפריסום שתחלקו. על פי התקציב שלכם, תוכלו לבחור אילו מוצרים אתם רוצים לספק לאורחים ולמוזמנים באירוע. היום ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרי איכותי כמו תיקים למחשבים ניידים ודיסק און קי או מטענים אוניברסליים לטלפון הנייד. העובדים, הלקוחות והשותפים העסקיים שלכם יודעים להעריך מתנות הוקרה שנבחרו בקפידה.

הזמנה און ליין של מחברות ועטים ממותגים

בכדי שתוכלו לחסוך בחיפוש אחר מוצרים ממותגים לאירוע הבא שלכם, יש לכם אפשרות לבצע את ההזמנה און ליין ולקבל את כל המוצרים עד למשרד שלכם. בין המוצרים שתוכלו להזמין ניתן למצוא מחברות ועטים ממותגים, גאדג'טים איכותיים ומטענים ופנסים ניידים ומעוצבים. את ההזמנה אתם מבצעים כאן באתר של חברת מעבר לרעיון, המייבאת לישראל מגוון עצום של מוצרים ואביזרים לקידום מכירות ופרסום. מוצרי החברה זמינים עבורכם כאן באתר ודרך הטלפון תוכלו לבחור את הכיתוב והלוגו הנדרש לכם. את קובץ הלוגו אתם שולחים במייל לצוות החברה ומקבלים את המוצר כאשר הוא מוכן לאירוע בכל סדר גודל של הזמנה הנדרשת לכם.

מוצרי פרסום ממותגים באיכות מעולה

רוצים לקבל הצעת מחיר למוצרי פרסום ממותגים? רוצים לדעת כמה יעלה לכם להזמין מוצרים ממותגים עבור כל העובדים שלכם והמוזמנים באירוע? זה הזמן ליצור קשר עם חברת מעבר לרעיון ולקבל הצעת מחיר המותאמת במדוייק לצרכים שלכם. החברה פועלת כבר למעלה מ-10 שנים ברציפות עם תשתית יצור מתקדמת לכל דרישותיכם ודרכה תוכלו לקבל את מוצרי קידום המכירות האיכותיים ביותר לאירועי חברה ולאירועים עסקיים.

מוצרים ממותגים לעסק במחיר משתלם

לקבלת הצעת מחיר למוצרים ממותגים לעסק לאירוע הבא שלכם, התקשרו למספר הטלפון של חברת מעבר לרעיון המופיע באתר ותוכלו לקבל הצעת מחיר לכל המוצרים האיכותיים שבחרתם בקטלוג. צוות החברה ישמח לסייע לכם בבחירת הסלוגן והמיתוג של כל מוצר בכדי להפוך את האירוע הבא שלכם לייחודי ומפואר באמצעות מוצרים מהמלאי בעלות צנועה או דרך מוצרים יוקרתיים כולל מגיני הוקרה ומתנות עסקיות אחרות שמשדרות יוקרה, הערכה ואיכות למקבלי המתנות.
אז איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום דרך האתר
או בטלפון 076-8844999. נשמח לעמוד לרשותכם.

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה