בניית מודלים תלת מימד

מתחילים בשיווק של פרוייקט נדל"ן? רוצים לייצר מודל של המבנה?
בכל שיווק של פרוייקט בנייה, החלק החשוב בו הוא מידול המבנים אשר יוקמו בפרוייקט. אם בעבר מידול המבנים היה מתבצע על ידי כרסום CNC ארוך ויקר, היום ניתן לבצע בניית מודלים תלת מימד דרך מדפסות ייחודיות ומתקדמות. הדפסה של מודלים אדריכליים מתבצעת במהירות רבה יחסית באמצעות מדפסות תלת מימד המיוצרות בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת. אחת החברות המובילות כיום בתחום הדפסות של מודלים אדריכליים היא חברת מעבר לרעיון. החברה מייצרת מודלים איכותיים בסטנדרט גבוה מאוד באמצעות מדפסות תלת מימד מהטובות ביותר הקיימות היום בשילוב חיתוכי ליזר ו CNC 3D כדי להגיע ליחס האופטימלי בין מחיר למוצר הנדרש בזמן הקצר ביותר ועם איכות ללא פשרות. את ההזמנה של ההדפסה אפשר לבצע דרך המייל המופיע כאן באתר ולשלוח את השרטוט הנדרש לכם לביצוע ההדפסה.

הדפסת מודלים לשיווק פרוייקטים בנדל"ן

אם אתם מעוניינים בהדפסת מודלים לשיווק פרוייקט הבנייה שלכם, כדאי שתכירו את האופציה המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית – הדפסת המודלים במדפסות תלת מימד חדישות. מודל אדריכלי המודפס בתלת מימד מגיע בדיוק מקסימלי לשרטוטים שלכם עם אפשרות להוסיף מגוון צבעים במהלך ההדפסה. חומרי הגלם המייצרים את המודל הם יציבים וחזקים במיוחד ומאפשרים לכם לקבל מודל אדריכלי באיכות גבוהה, אשר ניתן להעביר אותו באופן ידני לכל מקום בו תדרשו לבצע את מלאכת השיווק של הפרוייקט. בנוסף למודל של המבנה המיועד לבנייה, יש לכם אפשרות להזמין הדפסה של דירה לדוגמא ואף הדפסת תלת מימד של השטח העירוני הצמוד למבנה של הפרוייקט והכל באיכות גבוהה ובצבעים המתאימים.

מודל של בניין בהדפסת תלת מימד

רוצים לקבל הצעת מחיר למודל של בניין בתלת מימד? מעוניינים להזמין מודל תבליט של דירה לדוגמא? חברת מעבר לרעיון מזמינה אתכם להצטרף למאות הלקוחות של החברה שכבר הדפיסו מודלים אדריכליים איכותיים דרך מדפסות התלת מימד של החברה. צוות החברה יתכנן את המודל האדריכלי הרצוי לכם דרך שרטוטים הקיימים אצלכם וידפיס עבורכם מודל מושלם שיסייע לכם בשיווק פרוייקט הבנייה שלכם. קובץ STL יעזור מאד להבין מה הפתרון הטוב ביותר לדגם של המבנה המדובר.

בניית מודלים תלת מימד באיכות מעולה

להזמנת שירות מקצועי לבניית מודלים תלת מימד לפרוייקטים שלכם, התקשרו עכשיו למספר הטלפון של חברת מעבר לרעיון המופיע בראש האתר ותוכלו להזמין את המודלים האיכותיים ביותר לכל מבנה אדריכלי הנדרש לכם. בנוסף נשמח גם להציע לכם צריבות ליזר תלת מימדיות בזכוכית כמתנות שולחניות ללקוחות, לעובדים ולשותפים העסקיים שלכם בתחילת או סיום פרוייט.
אז איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום דרך האתר
או בטלפון 076-8844999. נשמח לעמוד לרשותכם.

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה