רעיונות למתנות ללקוחות

מחפשים רעיון יצירתי למתנה ללקוח או לספק שלכם? אם אתם רוצים להעניק ללקוחות הקבועים שלכם מתנה לכבוד החג, או פשוט להגיד להם תודה על האמון שלהם במותג שלכם, כדאי שתשקלו על מתן מוצרים ממותגים ומגיני הוקרה עם לוגו וסלוגן החברה שלכם. רעיונות למתנות הוקרה ללקוחות תוכלו למצוא כאן באתר של חברת מעבר לרעיון המייבאת לישראל מגוון רחב של מוצרים למתנות באיכות מעולה ובמחירים משתלמים במיוחד. המתנות יכולות להתאים ללקוחות עסקיים ופרטיים בהתאם למוצר שלכם או לחג המתקרב ובא. אם אתם חברה טכנולוגית, תוכלו להעניק ללקוחות שלכם דיסק און קי מעוצב ויוקרתי עם לוגו החברה שלכם, או להעניק ללקוחות שלכם מטען נייד ממותג לטלפון.

קוביות ממו ממותגות במגוון צבעים

אחת מהמתנות השימושיות ביותר עבור לקוחות עסקיים ופרטיים היא קוביית ממו. קוביות ממו ממותגות מגיעות במגוון רחב של צבעים והן יכולות לשמש כל עובד משרד או אפילו בבית ליצירת תזכורות. קוביות הממו משמשות כפתקי תזכורת או עם דבק דו צדדי המאפשר להדביק כל דף בצורה קלה על המחשב, המחברות או על שולחן העבודה. קוביית ממו ממותגת מגיעה עם הלוגו של החברה שלכם בראש כל דף עם הכיתוב הרצוי לכם או עם מיתוג מקורי ומיוחד בצבע מלא כולל תמונות על 4 הדפנות !!. אם אתם רוצים להעניק ללקוחות שלכם קוביית ממו ממותגת, זה הזמן לבחור את העיצוב המתאים לכם כאן בקטלוג המוצרים באתר.

מוצרי קידום מכירות עם לוגו החברה

מעוניינים לקבל עוד רעיונות למוצרי קידום מכירות? רוצים לקבל הצעת מחיר לכמות גדולה של מתנות ממותגות לעסקים? זה הזמן ליצור קשר עם חברת מעבר לרעיון ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד לכל מוצרי הפירסום וה קד"מ הנדרשים לכם. צוות החברה יכול לסייע לכם בבחירת המוצרים למיתוג החברה שלכם ולהדפיס על כל מוצר את הלוגו והסלוגן של החברה באיכות גבוהה במיוחד. את המוצרים שתבחרו דרך קטלוג המוצרים המופיעים כאן באתר, תוכלו לקבל עם הובלה ומשלוח עד למשרד שלכם בטווח זמן מהיר ויעיל במיוחד. לרשותכם תשתית יצור רחבה ומקצועית מחריטות ליזר תלת מימד בקריסטלים דרך הדפסת UV ישירות על זכוכית פרספקס ועוד וכלה בעיבודי CNC מורכבים.

רעיונות למתנות ללקוחות דרך חברה מקצועית

להזמנה של מוצרי הוקרה איכותיים ללקוחות העסקיים או הפרטיים שלכם, צרו קשר עכשיו עם חברת מעבר לרעיון ותוכלו לקבל רעיונות למתנות ללקוחות מהמוצרים המיוחדים והיוקרתיים ממגיני הוקרה ועד ל תעודות הוקרה המופיעים כאן בקטלוג המוצרים של החברה. בחרו את המוצרים האהובים ביותר עליכם ושלחו הודעה דרך האתר לקבלת הצעת מחיר לכל מוצר על פי הכמות הנדרשת לכם.
אז איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום דרך האתר
או בטלפון 076-8844999. נשמח לעמוד לרשותכם.

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה