מגן הוקרה מדגם "עלה" בהדפסת ספקטרום לקרית החינוך "העמית" ראשל"צ.

מגן הוקרה מדגם "עלה" שניתן לאיש חינוך בקרית החינוך "עמית" בראשל"צ ע"י העמיתים שלו. דגם המגן מאפשר הדפסה צבעונית ואיכותית של מגוון תמונות מורכבות. כאן אתם רואים תמונות של הקולגות של מי שקיבל את המגן. עיצוב דומה מתאים לעובדים במגוון תחומים, ההוראה והחינוך, הייטק ובעצם כל ארגון עם עובדים. אופציה נוספת שעיצוב דומה מציע, היא מתנת הוקרה קבוצתית לאיש שנותני המגן חפצים ביקרו. אלו יכולים להיום החל ממפקד בצבא שהחיילים רוצים להוקיר לרגל עזיבתו, גננת בגן שההורים ירצו להעניק מטעם הילדים מזכרת לסיום שנה, אנשי האגף בחברת הייטק, מורים בבית ספר כמו כאן בדוגמא ועוד) מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לעזור.

לפרטים נוספים אנא צור קשר 076-8844992 או מלא את הטופס ונתקשר בהקדם

שם מלא(*)
הי, רשמו בבקשה את שמכם המלא, תודה

(*)
הי, רישמו בבקשה את האימייל שלכם

(*)
הי, רישמו בבקשה את מספר הנייד שלכם


Invalid Input

Invalid Input

מעוניין לקבל דיוור

מגן הוקרה מדגם "עלה" שניתן לאיש חינוך בקרית החינוך "עמית" בראשל"צ ע"י העמיתים שלו. דגם המגן מאפשר הדפסה צבעונית ואיכותית של מגוון תמונות מורכבות. כאן אתם רואים תמונות של הקולגות של מי שקיבל את המגן. עיצוב דומה מתאים מאוד לעובדים במגוון תחומים, ההוראה והחינוך, הייטק ובעצם כל ארגון עם עובדים.

אופציה נוספת שעיצוב דומה יכול להציע, היא מתנת הוקרה קבוצתית לאיש שנותני המגן חפצים ביקרו. אלו יכולים להיום החל ממפקד בצבא שהחיילים רוצים להוקיר לרגל עזיבתו, גננת בגן שההורים ירצו להעניק מטעם הילדים מזכרת לסיום שנה, אנשי האגף בחברת הייטק, מורים בבית ספר כמו כאן בדוגמא ועוד)

מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לעזור - בטופס או בטלפון 076-8844992

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

קבל עידכונים על חידושים ולהיטים

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה