"האדם החושב" מעמד שולחני בשילוב פסלון אומנותי SAU2219

פסל האדם החושב בהשראתו של הפסל המפורסם אוגוסט רודן, הוא מתנת ההוקרה המושלמת לעידוד עובדים ומנהלים לפיתוח חשיבה, חיזוק המוטיבציה ויצירתיות המקדמים את ערכי הארגון שלכם. כאן אתם יכולים לראות את הפסל משולב עם מעמד שולחני לעטים. מוזמנים להתרשם ממגוון מתנות הוקרה שולחניות באתר שלנו וליצור אתנו קשר כדי לתאם הזמנה של כל כמות מתנות הוקרה, פסלים ומעמדים שולחניים מזכוכית, מתכת, עץ, פרספקס ועוד בעיצוב מותאם אישית. צרו קשר ונשמח לעזור - בטופס או לטלפון 076-8844977 הפסל המרשים בגובה 34 ס"מ , בציפוי כרום מהודר ומשולב במעמד יוקרתי לעטים. תוכלו להוסיף לפסל הקדשה אישית בהדפסה צבעונית או בחריטה, שתהפוך את הפסל למתנת ההוקרה המושלמת המשלבת אהבה לאומנות בערכים החשובים לקידום מטרות הארגון.

לפרטים נוספים אנא צור קשר 076-8844992 או מלא את הטופס ונתקשר בהקדם

שם מלא(*)
הי, רשמו בבקשה את שמכם המלא, תודה

(*)
הי, רישמו בבקשה את האימייל שלכם

(*)
הי, רישמו בבקשה את מספר הנייד שלכם


Invalid Input

Invalid Input

מעוניין לקבל דיוור

פסלון האדם החושב בהשראתו של הפסל המפורסם אוגוסט רודן, הוא מתנת ההוקרה המושלמת לעידוד עובדים ומנהלים לפיתוח חשיבה, חיזוק המוטיבציה ויצירתיות המקדמים את ערכי הארגון שלכם.

כאן אתם יכולים לראות את הפסל משולב עם מעמד שולחני לעטים. מוזמנים להתרשם ממגוון מתנות הוקרה שולחניות באתר שלנו וליצור אתנו קשר כדי לתאם הזמנה של כל כמות מתנות הוקרה, פסלים ומעמדים שולחניים מזכוכית, מתכת, עץ, פרספקס ועוד בעיצוב מותאם אישית.

צרו קשר ונשמח לעזור - בטופס או לטלפון 076-8844977

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

קבל עידכונים על חידושים ולהיטים

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה