טריפל CCC מתנות פרידה לסיום תפקיד

מגן הוקרה מזכוכית מדגם CCC הוא מהמרשימים והיפים שבמגיני ההוקרה. הוא מגיע בצורת קוביית זכוכית קריסטלית שעומדת על 1 הפינות שלה על בסיס. מגן זה הוא בעל נוכחות מרשימה ומאפשר הוספת כל סוג של עיצוב בהדפסה צבעונית, צריבת לייזר או חריטה. כאן אתם רואים דמות של טייס בהדפסה צבעונית. מגן דומה יתאים מאוד בתור מתנת פרישה, או סיום תפקיד לאנשי צבא, חיילים, מפקדים, טייסים וכדומה. כמובן שזה משתנה ע"פ התחום בו עובד או משרת מי שאמור לקבל את המגן. הוא ישתלב נהדר גם על כל שולחן משרדי בענפים שונים כגון הייטק ואחרים. מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לעזור - באתר או בטלפון 076-8844992
צפו בווידאו
הגדל לצפיה נוחה

מגן הוקרה מזכוכית מדגם CCC הוא מהמרשימים והיפים שבמגיני ההוקרה. הוא מגיע בצורת קוביית זכוכית קריסטלית שעומדת על 1 הפינות שלה על בסיס. מגן זה הוא בעל נוכחות מרשימה ומאפשר הוספת כל סוג של עיצוב בהדפסה צבעונית, צריבת לייזר או חריטה.

כאן אתם רואים דמות של טייס בהדפסה צבעונית. מגן דומה יתאים מאוד בתור מתנת פרישה, או סיום תפקיד לאנשי צבא, חיילים, מפקדים, טייסים וכדומה. כמובן שזה משתנה ע"פ התחום בו עובד או משרת מי שאמור לקבל את המגן. הוא ישתלב נהדר גם על כל שולחן משרדי בענפים שונים כגון הייטק ואחרים.

מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לעזור - בטופס או בטלפון 076-8844992

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

קבל עידכונים על חידושים ולהיטים

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה